Friday 18 March 2011

the truth (part 2)

ermm aku rase bersalah sbnarnye bab mase akak aku pantang anak ke -3 tu die lik kat umah family aku.. then sbb aku je yg ade kat umah aku  la yg kna jage anak buah aku lg 2 tu.. erm diorg ni maybe syg sgt kot ngan aku sampai aku p mna pon diorg nak ikot.. tp sbb aku benci ngan bapak die aku penah tengking diorg sampai terdiam.. n ade satu ketika tu hanye sbb amar tumpahkan nasik mase mkn aku tampa die.. mmg la x kuat tp tetap tampo.. mase tu aku x te pk pape pon.. tp skang aku nyesal gile.. nape la aku wat camtu.. jaat nye aku.. sungguh aku x sengaje.. aku syg diorg.. walocamne aku marah diorg pon diorg tetap nak rapat ngan aku..

skang aku sedar da la diorg x merasa kasih syg ayah aku lak wat camtu.. truk nye aku.. skang ni diorg ade aku n family aku je.. skang ni nak jmpe diorg pon susah.. aku taw ayah n mak aku pon terasa ati sbb x dpt jmpe cucu.. ermm ape nak wat kalo kite da kawen camne pon kna mtak izin suami.. sampai aritu kitorg nak jmpe akak aku n anak2 die pon suami die x bg.. huh..

No comments:

Post a Comment