Friday 11 March 2011

arini~~~

arini mengabes kan mase kat blog nih.. sengal lak arini.. bkn ape actually busan sbb xda ape nak wat.. lg pon serabut kes 2 ari lps x abes lg.. rase cam x selesa.. len lak rasenye.. ishkk seram.. camne la benda ni bley jdik.. ape pon thanx to mimi n lieya yg bekap aku.. n tipu sunat tuk aku.. hahhah luv u sis..
ptg smlm aku in cb cam besa la niat nye nak ilangkan mslh tp mslh len lak timbul.. lg saket ati ade la.. upenye die ade.. ingatkan da stop da sal tu da abes da closed story upenye x.. uwaaaaaaaaaaaaa sal la die x reti bahasa aku yg bebunga2 ni.. nak kna bg ayat2 cinta gak ke.. hahaha.. stop tny org sal aku la.. ape yg ko wat sekali pon x mungkin aku akan ske ko la.. so pls bawak haluan masing2 suda..

p/s: single is better.. couple is trouble.. tuk aku je la.. haha

No comments:

Post a Comment