Friday 18 March 2011

~~saya suka awak! tapi....


bila lelaki nak approach pompuan yang dorang suke , memang segan kaw2 punye la n bila si jantan tu x suke pompuan tu, die memang takkan ada rasa nak segan bcoz kita memang takda hati kat pompuan tu.. but, bile si jantan suke kat pompuan tu atau dalam erti kata laen, si jantan ada hati ngan pompuan tu kompem punye  jantan  memang segan nak menyuarakan perasaan beliau terhadap pompuan tu..

  • saye suke awak tapi kan muke saya takda la ensem sgt kalo nak banding ngan muka awk yg cun tu..
  • saye suke awak tapi awak anak org kaye sedangkan saye gaji pon akhir bln x lps.. kang org ingat saye nak kikis harte awk lak..
  • saye ske awak tapi awak nye level pendidikan lg tinggi dr saye.. saye ni level spm je tu pon ckop mkn..

n yg paling aku ske ialah
  • saya ske awak tapi awak tak ske saya.
hahhha camne tu..kalo lagu ni nye statement baek bla lik umah on9 bkak facebook n dearhuney ptu chatting.. wakakkakkak



No comments:

Post a Comment